eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"gospodarka" loginami i hasłami administracyjnymi w firmie › Re: Re: "gospodarka" loginami i has3ami administracyjnymi w firmie
  • Data: 2011-02-19 16:00:12
    Temat: Re: Re: "gospodarka" loginami i has3ami administracyjnymi w firmie
    Od: "Papo5merfo" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:

    > W ten umowie na jakieś skromne 99,98% jest coś
    > w stylu "inne polecenia przełożonych".

    w umowie czy w prawie pracy?:O)
    "inne" czyli jakie? nie wiadomo czyli nie sprecyzowane:O)

    > I o ile linia orzecznicza sądów rzeczywiście wskazuje, że nie mogą
    > to być polecenia dowolne, znaczy nie mogą wychodzić poza "zwykły"
    > zakres czynności danego stanowiska pracy, to chyba nie chcesz nam
    > napisać że któreś z przykładowych poleceń poza taki zakres PRACY
    > ADMINISTRATORA wychodziło?

    nie mam pojęcia czy te konkretne polcania wchodzą w zakres pracy tego
    pracownika czy nie bo nie znam jego umowy ani regulaminów, ale z tego ci
    pisze i znajac życie to sie domyślam że nowy szef albo nałożył od tak sobie
    nowe obowiązki na pracownika, albo chce żeby wykonał jakąś dodatkową pracę
    za friko bo trudno chyba będzie wytłumaczyć sędzinie że administrator ma
    projektować i rysować sieci a nie nimi zażądzać co nie?:O)

    > Albo inaczej - pokaż jedno KONKRETNE polecenie i wykaż (z argumentacją
    > która obroni się przed sądem) że TAKIE polecenie nie jest spotykane
    > wśród obowiązków które mają administratorzy w różnych zakładach pracy.
    > "u nas nigdy tak nie było" się nie obroni :>

    ale sądu nie interesują obowiązki administratorów w innych zakłądach pracy
    tylko obowiązki tego konkretnego administratora bo on ma wykonywac tylko
    taką pracę jaką ma umówioną w stosunku pracy czy regulaminach ale swoich a
    nie innego zakąłdu pracy, prawda?:O)
    to że sekretarka w innej firmie parzy kawę, sprząta i daje dupy szefowi to
    widocxznie tak się umówili i nie oznacza to że automatycznie sekretarka w
    innej firmie ma robić to samo bo ona ma w umowie tylko parzenie kawy i
    polecenia parzenia się z szefem nie musi wykonywać:O)

    p.s. gnębić garbatonosych pracodafcuf!!!:O)