  • Data: 2011-02-18 20:43:40
    Temat: Re: "gospodarka" loginami i hasłami administracyjnymi w firmie
    Od: "cezarys" <c...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2679.00000868.4d5d629d@newsgate.onet.pl...
    > Administruję siecią firmy. W sieci m. innymi dane osobowe. Mam nowego
    > szefa,
    > który poprosił na piśmie o następujące dane:

    [..]>
    > --
    W sumie to ma rację o ile jest polityka bezpieczeństwa w firmie.
    W mojej tak jest, hasła "kluczowe" są przechowywane w sejfie u szefa, a ja
    je po prostu znam (zmiana 1x/30 dni)
    Każde wejście do sieci jest logowane, a admin do zarządzania ma 1 konsolę (a
    to da się zrobić)
    A audytor? Jeden chciał dostępu i po przeczytaniu oświadczenia o
    odpowiedzialności jakie wysmarowałem, zmienił zdanie:)
    Jak mądry szef to wie (a może słyszał ) coś o skryptach i ...( to takie
    niedomówienie)
    Co do dokumentacji to przecież standardowa polityka bezpieczeństwa w firmie,
    a jak masz dane osobowe to powinien być ABI (nie administrator) i wtedy to
    on się martwi
    Pozdrófka
    CEzarys
    PS Przeczytaj na GIODO o danych osobowych i koniecznie fragment o adresie
    mailowym jako danie osobowej