  • 11. Data: 2003-08-07 14:05:01
    Temat: Re: glupia sprawa.. ale coz..
    Od: ".:Homus:." <homus @nomail.post.pl>

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bgtii0$dsb$1@news.onet.pl...
    > A czyje jest auto?
    No to jest chyba jasne
    Homus

  • 12. Data: 2003-08-07 14:08:00
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [ciach]

    zrob tak jak my kiedys zrobilismy z kumplami :)
    jeden kumpel drugiemu dal samochod, tamten mial go kupic ale jakos zapomnial
    dac kasy, po pewnym czasie prob skontaktowania sie podjechalismy wieczorem
    okolo 22.00 pod blok samochod stal koles nie otwieral, wezwalismy policje,
    przedstawilismy sprawe, oni sprawdzili ze auto jest kumpla i przy nich
    wlamalismy sie do samochodu i wzielismy go na chol, przetransportowalismy je
    w ten sposob przez pol warszawy i na ursynowie zatrzymal nas patrol :) jak
    zaczelismy sie tlumaczyc okazalo sie ze oni juz wiedezieli o tej sprawie,
    takze musieli dostac komunikat przez radio

    ty tez tak zrob, szczegolnie jak brama jest otwarta, jak sie obawiasz ze
    jesli wyciagniesz samochod z dzialki to tamten po powrocie bedzie sie
    czepial, wezwij patrol i przy nich wyprowadz samochod z dzialki

  • 13. Data: 2003-08-07 14:09:22
    Od: "Piotr K." <d...@2...pl>

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > sytuacja ma sie tak.
    > mialem wypadek auto odholowal, na swoja dzialke ojciec kolegi ktory ze mna
    > jechal,
    [...]

    Pytanie do znających prawo:
    Czy ta osoba może domagać się zapłaty za transport tego samochodu i postój u
    siebie i w przypadku odmowy zapłaty nie wydać samochodu?

    Piotr K.

  • 14. Data: 2003-08-07 14:22:42
    Od: "Michał" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr K." <d...@2...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy ta osoba może domagać się zapłaty za transport tego samochodu i postój
    > siebie i w przypadku odmowy zapłaty nie wydać samochodu?

    hmm no nie wiem, ja sie spytalem czy u niego moze stac to auto, a na wypadku
    ten gosciu sam sie spytal jak auto zabiore, i sam zaproponowal pomoc.
    ja mialem numer do mojego mechanika, i jak by on mnie nie odholowal, to bym
    po niego dzownil..
    a gosciu pomogl mi przez to ze jego syn ze mna jechal w samochodzie..

    i myslal ze qpi to potrzaskane auto za grosze..
    a jak powiedzial ile za nie chce dac to ja mu zaczalem sie smiac, bo mam
    klienta za 2 razy tyle co zaproponowal,
    i tamten gosiu mowi ze auto bierze na 95%..

  • 15. Data: 2003-08-07 14:24:03
    Od: "Michał" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jesli wyciagniesz samochod z dzialki to tamten po powrocie bedzie sie
    > czepial, wezwij patrol i przy nich wyprowadz samochod z dzialki

    hmm chyba bedzie najlepiej jak ta zrobie, dzisiaj juz nici, bo nie mam czym
    odholowac, ale jutro rano, koleg bierzemy auto, a jak zacznie gosciu
    sapac, to jade po policje, i bedzie po problemie...

  • 16. Data: 2003-08-07 15:28:38
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-07 15:24, Tomasz napisał(a):

    >Nie moze zglosic kradziezy czegos co nie jest jego...

    Samowolnie nie bierz, bo będziesz miał nieprzyjemności związane z
    oskarżeniem o włamanie. Lepiej sam powiadom policję, że on przetrzymuje
    bezprawnie Twoje auto.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 17. Data: 2003-08-08 12:23:28
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    > Pytanie do znających prawo:
    > Czy ta osoba może domagać się zapłaty za transport tego samochodu i postój
    > siebie i w przypadku odmowy zapłaty nie wydać samochodu?
    >
    > Piotr K.

    A podpisales jakas umowe holowania, fakture, rachunek?
    Sasza

  • 18. Data: 2003-08-08 14:30:22
    Od: "therion" <t...@w...pl>

    > Odpisz mu, że to Ty zgłosisz kradzież swojego auta na Policję.
    > - Szwejk

    To jest: przywłaszczenie powierzonej rzeczy ...

  • 19. Data: 2003-08-17 10:51:20
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Samowolnie nie bierz, bo będziesz miał nieprzyjemności związane z
    > oskarżeniem o włamanie.

    Włamanie na "otwartą działke" ?

    Karol