  • 11. Data: 2003-02-04 17:22:14
    Temat: Re: gluchy telefon
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> ihn
    news:03020400565085@polnews.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Dołączam sie do pytania o co należy Twoim zdaniem ich oskarżyć?

    O arnoldyzm? ;o)
    W końcu sam Arnold B. też stosuje głuche telefony

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 12. Data: 2003-02-04 17:39:48
    Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niestety chroni go ochrona danych osobowych.

    A co chroni mnie??

    > Ale nie musisz się przyznawać, że telefony są głuche.

    Nie musze, tylko dlaczego mam klamac? Cala moja frustracja wynika stad
    wlasnie: albo sie obronie klamiac (czyli rzucajac na kogos falszywe
    oskarzenie co przeciez jest przestepstwem), ale moge sobie co najwyzej
    pomachac palcem w bucie. Dlaczego nie moge obronic sie zgodnie z prawem?
    Przeciez tu nie chodzi o to, zeby kogos tam ciagac po sadach bo to bylby
    zwykly przerost formy nad trescia. Chodzi jedynie o narzedzie, o sposob na
    zdyscyplinowanie jakiegos smarkacza (w tle wyraznie slychac bylo bawiace sie
    na sniegu dzieciaki). No coz, w czasie ferii dzieci sie nudza ;-)
    Najwidoczniej jednak nie zapisali sobie numeru bo skonczylo sie na jednym
    zawalonym dniu. Pewnie dzis mecza kogos innego, albo karta im sie skonczyla
    ;->

    Pozdrawiam

    Marzenna Kielan

  • 13. Data: 2003-02-06 11:45:53
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > A co chroni mnie??

    Nic, bo takie jest prawo w naszym dziwnym kraju :(
    Jak zgłaszałem na policji pobicie to:
    1. Policjanci z patrolu zachęcali mnie do nie zgłaszania, bo i tak nie
    znajdą sprawców.
    2. Przy zgłaszaniu to kobieta, która przyjmowała zgłoszenie wręcz mnie
    straszyła tym, że nawet jak ich poznam i ich złapią, to według
    przysługujących im praw, będą mieli wgląd w akta sprawy, a w tym moje dane
    osobowe...

    Niestety prawo w naszym pięknym kraju jest chore :( i jakoś nie widać szans
    na lepsze :(

    Nie wspominając o tym, że jakby mnie odpowiednio lekko pobili, to mógłbym
    conajwyżej sam ich ścigać (wynajmując prawnika), a nie byliby ścigani z
    urzędu...

    pozdrawiam
    Alek

    P.S. Całość kosztowała mnie 50 zł za obdukcję, a i tak koniec końców klisze
    powędrowały na komisariat, żeby lekarz sądowy mógł je obejrzeć...

  • 14. Data: 2003-02-06 11:49:17
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Może warto swoje frustracje i niepewności wysłać w piśmie do RPO zwracając
    uwagę, że brak jednoznacznych rozwiązań prawnych w tym zakresie tworzy
    podłoże do naruszenia konstytucji np.

    Art. 76.
    Władze publiczne chronią konsumentów, użytkowników i najemców przed
    działaniami zagrażającymi ich zdrowiu, prywatności i bezpieczeństwu oraz
    przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. Zakres tej ochrony określa ustawa.

    Takie działanie jest podobne do SPAMU dlatego zajżyj tu
    http://lukasz.kozicki.pl/spam/prawo.html

    Stan_Z