  • 1. Data: 2003-02-03 17:28:57
    Temat: Embargo!!!
    Od: "pm1978" <p...@w...pl>

    Poniewaz nie bardzo znam sie na polskim prawie, dlatego tez mam pytanie do
    szanownych grupowiczow. Jezeli ktos zostal zatrzymany przez prokuratora i
    tymczasowo aresztowany, a na jego akta zostaly utajnione - co ponoc ostanio
    jest czesta praktyka - wowczas nie ma mozliwosci obrony takiej osoby przed
    ewntualnym przedluzeniem aresztu tymczasowego. W zwiazku z tym moje pytanie:
    Jak dlugo prokurator moze nie pozwalac na wglad do akt?

    Prosilbym o odpowiedz i o artykul jaki to reguluje.

    Z gory dziekuje.
    pzdr