    From: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gluchy telefon
    Date: Tue, 4 Feb 2003 18:39:48 +0100

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b1ors3$2sk$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niestety chroni go ochrona danych osobowych.

    A co chroni mnie??

    > Ale nie musisz się przyznawać, że telefony są głuche.

    Nie musze, tylko dlaczego mam klamac? Cala moja frustracja wynika stad
    wlasnie: albo sie obronie klamiac (czyli rzucajac na kogos falszywe
    oskarzenie co przeciez jest przestepstwem), ale moge sobie co najwyzej
    pomachac palcem w bucie. Dlaczego nie moge obronic sie zgodnie z prawem?
    Przeciez tu nie chodzi o to, zeby kogos tam ciagac po sadach bo to bylby
    zwykly przerost formy nad trescia. Chodzi jedynie o narzedzie, o sposob na
    zdyscyplinowanie jakiegos smarkacza (w tle wyraznie slychac bylo bawiace sie
    na sniegu dzieciaki). No coz, w czasie ferii dzieci sie nudza ;-)
    Najwidoczniej jednak nie zapisali sobie numeru bo skonczylo sie na jednym
    zawalonym dniu. Pewnie dzis mecza kogos innego, albo karta im sie skonczyla
    ;->

    Pozdrawiam

    Marzenna Kielan