  • Data: 2007-09-17 23:17:55
    Temat: Re: głosowanie przez internet
    Od: "Barbara" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No popatrz - a bankowość internetowa jakoś działa ;->

    No tak, działa, całkiem nieźle nawet, ale bank wie - i musi wiedzieć - jakie
    kwoty i od kogo (lub komu) zostają przelane czy wypłacone z bankomatu,
    a tu chodzi o to, aby głosowanie było tajne.
    Nie bardzo wiem, jak można to rozwiązać, aby wiadomo było, że oddałam
    głos, ale aby nikt nie wiedział na kogo, ale to byłoby świetne rozwiązanie
    i mam nadzieję, że kiedyś będzie to możliwe.
    W sumie nawet bardzo poufne informacje są przesyłane drogę elektroniczną,
    np. przez notariuszy - dane dotyczące transakcji finansowych stron aktów
    notarialnych, więc pewnie i głosowanie w końcu będzie możliwe.

    Barbara