  • Data: 2020-05-07 18:38:54
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.05.2020 o 16:53, J.F. pisze:

    > Mozesz miec racje ... ale jak Sasin mial dostarczyc kazdemu, to juz musi
    > miec co najmniej tyle, ile uprawnionych.
    >
    > I tu sie moze lekki nadmiar przydac ..

    No ale 10% to trochę duży nadmiar. Tak jak pisałem - oni to zamierzali
    rozrzucać jak ulotki od pizzy - bez żadnego trybu i kontroli.

    > I na koniec problem czysto techniczny - samolot ma jakies tensometry w
    > podwoziu, i sam sie wazy, czy na lotnisku maja jakies wagi, ze po tym
    > calym zamieszaniu ustalili srodek ciezkosci ?
    >
    > W sumie trzy  czujniki w nowoczesnym samolocie nie powinny dziwic.

    Chyba generalnie mają. W airbusach to nawet napewno mają jakieś czujniki
    nacisku, bo był przypadek że któryś swierdził, że jeszcze za mały
    nacisk, więc są w powietrzu, więc nie ma co hamować. Znaczy airbus bo
    pilot miał inne zdanie. I tak dyskutowali mniej więcej do krzyżówki
    pasów na EPWA:(

    --
    Shrek