    From: "AndY" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gliniarze zza krzaków
    Date: Wed, 14 Aug 2002 16:48:35 +0200

    > jeśli przeciętny obywatel na widok stresującej sytuacji popełnia błąd,
    > który może kosztować zdrowie czy życie
    > to zgłaszam postulat pozamykania statystycznych obywatei w ośrodkach
    > odosobnienia :-)

    Uwazam ze powinno sie wysylac do takich osrodkow ludzi ktorzy nie
    przezywaja stresu jak zatrzymuje ich policja (nawet do rutynowej kontroli)

    Bylem zatrzymany kilka razy i za kazdym razem jakies problemy (nie z mojej
    winy, choc moze wygladam na bandyte :)))
    To sie czepili (wracalem z bratem z mikolajkow 6.XII) zebym pokazal co jest
    w torebkach z rysunkiem switego mikolaja (macali mi czekoladki - pewnie
    mysleli ze narkotyki wioze :)) , to mi chcieli auto zabrac na policyjny
    parking do sprawdzenia przez eksperta bo im "sie wydaje" ze numery sa
    przebite (auto kupione o tescia brata ktory jest pierwszym wlascicielem) itd
    itp ... jak widze policjanta jak zatrzymuuje jakis inny samochod a nie moj
    to juz mam stresa ...

    A jesli ktos spotkyka takich policjantow tylko ktoryz to (tak jak zawsze w
    tv sie pokazuje w dzienniku:) zatrzymuja za przekroczenie podwojne predkosci
    ale dzis kaza tylko upomnieniem i dwoma zdrowaskami do zmowienia to bardzo
    bardzo mu zazdroszcze ...

    AndY