  • Data: 2003-12-07 20:18:53
    Temat: Re: gdzie najtaniej ? - info zgodne z prawem?
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chciałbym zasięgnąć informacji na pewien temat. Planuję na swojej stronie
    > umieszczać informacje dotyczące książek, płyt, filmów itp., które są
    dostępne
    > w sklepach internetowych. Chodziłoby mi o polskie sklepy internetowe (w
    > przyszłości nie wykluczam wzięcia pod uwagę sklepów zagranicznych). Byłyby
    > informacje następującego typu:
    >
    > Książka pod tytułem &#8222;X" autorstwa Y dostępna jest w sklepie Z w
    cenie 35 PLN
    > i jest to najniższa cena, po której można tą pozycję kupić w internecie.

> [...]

    prawo tego nie zabrania, przegladalem nawet kiedys taka stronke z cenami
    sprzetu komputerowego, niestety zapomnialem jak sie ten serwis nazywa.
    zagrozenie widzial bym w sformulowaniu typu "najtaniej w ...."
    zastapilbym zwrotem "najtaniej znalezlismy w......" i podal linki do
    wszystkich sklepow w ktorych sprawdzane byly ceny
    pozdro