  • Data: 2018-12-29 17:59:44
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Nie. Ludzie po prostu chcą sie wykpić od podpisanych umów
    > mówiąc "nie czytałem".

    Ok, masz w tym temacie swoje zdanie.
    I to ze 5 razy pisałem o tym, ze konsultowałem nawet swoją umowe z
    prawnikiem nic w tym temacie nie zmieni.
    Znajomi zresztą też - przynajmniej ci o ktorych pisze ponizej.
    Kris tez o tym pisał.
    Pisałem tez co bank powiedział na propozycje zmian (tutaj nie mam
    szerokiej wiedzy, bo tylko 2 banki przepytałem na tę okolicznosc)

    Mogłbys wyjasnic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.