  • 11. Data: 2005-08-01 07:10:22
    Temat: Re: fotoradar>mandat>terminy DŁUGIE
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    nic... od razu sprawa jest kierowana do sadu grodzkiego ktory rozpatrzy to
    tak jakbys mial dostac mandat.. nie dadza wiecej bo ty wtedy mozesz ich po
    wszystkim zaskarzyc o te roznice (bo po co masz placic z winy policji
    wiecej).
    Ja tak mialem, wszystko ok, dostalem 50zl grzywny ale prawie rok po czasie
    ;))

  • 12. Data: 2005-08-01 07:15:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robcio napisał(a):
> [...]
    > tak jakbys mial dostac mandat.. nie dadza wiecej bo ty wtedy mozesz ich po
    > wszystkim zaskarzyc o te roznice (bo po co masz placic z winy policji

    Bredzisz. Jak nie wiesz to lepiej byś nic nie pisał.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 13. Data: 2005-08-01 07:52:45
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robcio" <r...@i...pl> napisał:

    > od razu sprawa jest kierowana do sadu grodzkiego
    "Robcio", najdroższy ;-) ... a przeciwko komu ?

    Artur Golański

  • 14. Data: 2005-08-02 06:35:21
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Bredzisz. Jak nie wiesz to lepiej byś nic nie pisał.

    ta ? na jakiej podstawie tak mowisz ???

    to co pisze w pierwszej czesci przerabialem osobiscie jednak sad potraktowal
    to ze zrozumieniem i obeszlo sie nawet bez wyjazdu (napisalem oswiadczenie)
    a druga czesc jest chyba logiczna - skoro taryfikator mowi jedno a sad
    nakazuje wiecej to bynajmniej jest to nierowne traktowanie wobec prawa -
    jesli policja przyslala powiadomienie za pozno to nawet oplacanie kosztow
    sadowych pozniej nie jest logicznie uzasadnione

  • 15. Data: 2005-08-02 06:36:45
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > "Robcio", najdroższy ;-) ... a przeciwko komu ?

    a jak myslisz kotek ;)
    jest miesiac czasu na wystawienie mandatu.. skoro policja dostarczy wezwanie
    po tym terminie (co sie zdaza) albo ten ktory popelnil wykorcznie przyjdzie
    za pozno sad grodzki to jedyna droga.
    Moze sie kurcze nie wypowiadajce w kwestiach o nie macie zielonego pojecia

  • 16. Data: 2005-08-02 14:04:28
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robcio" <r...@i...pl> napisał:

    >a jak myslisz kotek ;)
    "Żabciu" ;-) Dokąd się śpieszysz ?
    Przeczytaj uważnie list Górala, potem to, o co ja ciebie pytałem i
    wreszcie to, o czym Ty "Robcio", najdroższy ;-) piszesz.
    Narazie jesteśmy na etapie, że Góral otrzymał "zdjęcie z radaru".
    I moje wyjaśnienie - do sądu kieruje się wniosek o ukaranie winnego (a
    skąd wiadomo, ze właściciel pojazdu i winny to ta sama osoba ?
    Kierujący [ na zdjęciu] nie ma nazwiska na czole).

    >kurcze nie wypowiadajce w kwestiach o nie macie zielonego pojecia
    Byłbym ostrożniejszy w ferowaniu wyroków [no opinii] o innych.
    Dalej list piszesz do mnie ['mnie' jest szt. 1 (jeden)], a używasz
    liczby mnogiej, członkiem partii też nie jestem :-D

    Artur Golański

  • 17. Data: 2005-08-02 15:17:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robcio napisał(a):

    > ta ? na jakiej podstawie tak mowisz ???

    Na podstawie wiedzy.

> [...]
    > jesli policja przyslala powiadomienie za pozno to nawet oplacanie kosztow
    > sadowych pozniej nie jest logicznie uzasadnione

    W tym właśnie miejscu bredzisz.

  • 18. Data: 2005-08-03 06:35:06
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    zyjemy w panstwie policyjnym ???
    rozumiem ze obywatel nie ma zadnych praw skoro za wykroczenie drogowe nie z
    jego winy karze sie sadem grodzkim ???

  • 19. Data: 2005-08-03 06:37:51
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > "Żabciu" ;-) Dokąd się śpieszysz ?
    > Przeczytaj uważnie list Górala, potem to, o co ja ciebie pytałem i
    > wreszcie to, o czym Ty "Robcio", najdroższy ;-) piszesz.

    No przeczytaj !!!!
    "
    Co w takim razie zrobic w sytuacji, kiedy właśnie dzisiaj, po 2,5 miesiąca
    od
    przekroczenia przędkości o 16 km/h otrzymałem zdjęcie z radaru? Powołać się
    na
    ten artykuł czy Straż Miejska wyciągnie jakiś ważniejszy przepis?
    "

> [...]
    > skąd wiadomo, ze właściciel pojazdu i winny to ta sama osoba ?
    > Kierujący [ na zdjęciu] nie ma nazwiska na czole).

    Pod warunkiem ze sie przyzna oczywiscie
    NA wielu radarach twarz juz teraz widac wyraznie

  • 20. Data: 2005-08-03 07:59:20
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robcio napisał(a):
    > zyjemy w panstwie policyjnym ???
    > rozumiem ze obywatel nie ma zadnych praw skoro za wykroczenie drogowe nie z
    > jego winy karze sie sadem grodzkim ???

    A sąd grodzki to kara?
    Karze się grzywną, a czy w postępowaniu mandatowym, czy w zwyczajnym, to
    bez znaczenia.
    Policja nie ma obowiązku nakładania mandatu, nawet jeśli termin jeszcze
    nie upłynął.

    KG