  • Data: 2009-02-21 04:53:11
    Temat: Re: fotoradar i wskazanie osoby prowadzącej
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie Jacek Soltysik zadal hipotetyczne pytanie i to bardzo dobre. Bo
    > przeceiz moze sie zdazyc ze udzielimy samochodu osobie ktorej np.
    > osobiscie nie znamy. Ota dalismy znajomemu zeby pojechal po wodke, on
    > wzial swojego znajomego bo to wiadomo ze w taka pogode samemu strach
    > jechac i potem przekazal mu samochod zeby sie skoczyl gdzies jeszcze.
    > A o tym znajomym wiemy tyle ze mieszka w Nowosybirsku i ma na imie
    > Wania.

    Ale zgodzisz się, że _najczęściej_ będzie to wykorzystane właśnie do
    obejścia prawa i podania czystej nieprawdy...

    I nasuwa się pytanie, co jest mniejszym złem: 10 tego pokroju
    prawdziwych przypadków ukaranych niesłusznym mandatem, czy np. 5.000
    przypadków kłamstwa zakończonego wymiganiem się od mandatu?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com