  • Data: 2009-02-21 15:18:48
    Temat: Re: fotoradar i wskazanie osoby prowadzącej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > O to chodzi w pytaniu. Gdzie jest napisane ze masz obowiazek zebrac
    > informacje o tej osobie.

    Prawo o ruchu drogowym.

    art 78.4
    Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy
    przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec.

    --

    zobacz, że przepis jest strasznie perfidny. Nie ma określone co masz
    wiedzieć ani jak długo.

    j.w. masz wiedzieć i już.