    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotoradar i wskazanie osoby prowadzącej
    Date: Fri, 20 Feb 2009 09:15:44 -0800 (PST)

    On 20 Lut, 17:25, Patryk Włos <p...@i...peel> wrote:

    > Dobrze, a więc jeśli mówimy o prawie, to mam prawo domniemywać, iż
    > próbujesz uzyskać informację służącą do obejścia prawa.
    >
    > --
    > Zobacz, jak się pracuje w Google:http://pracownik.blogspot.com

    Nie Jacek Soltysik zadal hipotetyczne pytanie i to bardzo dobre. Bo
    przeceiz moze sie zdazyc ze udzielimy samochodu osobie ktorej np.
    osobiscie nie znamy. Ota dalismy znajomemu zeby pojechal po wodke, on
    wzial swojego znajomego bo to wiadomo ze w taka pogode samemu strach
    jechac i potem przekazal mu samochod zeby sie skoczyl gdzies jeszcze.
    A o tym znajomym wiemy tyle ze mieszka w Nowosybirsku i ma na imie
    Wania.