  • Data: 2004-09-21 10:20:40
    Temat: Re: fotoradar
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Sep 2004 11:36:20 +0200, Wirtualna naskrobał(a):

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > prtzesluchiwac
    >
    > Czy to oznacza, że moja metoda jazdy samochodem w kominiarce jest sluszna??
    > Zawsze bede sie wypieral, ze to kolega Jan Kowalski wtedy prowadzil -
    > oczywiscie on sie nie przyzna. A kto by sie przyznal....

    W sumie tak ;). Jest mętny przepis który każe właścicielowi 'wiedzieć' kto
    jeżdzi jego autem (imo niekonstytucyjny). No cóż pozostaje powiedzieć, że
    taki znajomy - Zdenek Kovalek chyba się przedstawił - chyba ze słowacji ale
    nie jestem pewien ;)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org