  • Data: 2013-10-15 21:34:38
    Temat: Re: fotografowanie w muzeach - regulacje prawne
    Od: "kashmiri" <k...@l...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    "qwerty" wrote in message news:l3k21v$ef1$1@usenet.news.interia.pl...

    > Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czy w prywatnych sklepach mogą zabronić fotografowania? Możesz robić
    > zdjęcia, nagrywać film to co widzisz. Co innego z późniejszym
    > wykorzystaniem materiału.

    Móc to mogą, ich sklep ich prawa, ustawy chyba żadnej nie łamią. Inna
    kwestia, czy sąd nie uzna takiego zakazu za służącego wyłącznie do
    utrudnienia wykrycia nieuczciwych praktyk. Jeśli ja otworzę w swoim garażu
    sklep, warsztat itp, to mam prawo nie życzyć sobie, żeby klienci latali po
    nim z aparatem.