  • Data: 2010-02-09 22:22:11
    Temat: Re: foto-radar zdjęcie nieczytelne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:

    > dała synowi kluczyki, a mężowi dokumenty auta. I co dalej?

    dalej to juz w zaleznosci od poczucia humoru sadu.
    sad zada to samo pytanie obu panom, tylko oni juz nie bede mieli
    możliwości wielkiego wyboru.
    najprawdopodobniej odpowiedza, ze nie wiedza komu powierzyli pojazd,
    czyli kto kierowal w danej chwili i dostana z tego samego paragrafu.

    > ma w sumie prawo do odmowy zeznń, jeśli sprawa dotyczy osób
    > jej najb,iższych lub jej samej

    pytanie pomocnicze. A kto jest oskarżonym?

    > to juz wierutna bzdura

    taaa?
    a przeczytales ten paragraf co podalem? zauwazyles slowo posiadacz?

    > i tego właśnie nie jestem taki pewny.
    > Już mnie kiedyś straszyli na policji Sądem, kiedy po 10 miesiącach nie byłem
    > w stanie
    > powiedzieć kto prowadził, bo zdjęcie nie było czytelne.
    > I jakoś nigdy nie doczekałem do rozprawy.

    co niczego nie dowodzi, bo teraz tak byc nie musi.