    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: formularz P - pozew
    Date: Thu, 24 Aug 2006 15:32:09 +0200

    kam wrote:

    > art.482 kc

    Otóż to! I jeśli chcę zastosować ten artykuł, to w jaki sposób mam
    wypełnić formularz? A ściślej:
    - co wpisać w polu "1 - wartość przedmiotu sporu"? Rozumiem, że zgodnie
    z 20 KPC podaję tu kwotę jeszcze bez naliczonych odsetek?
    - co wpisać w polu "6.1 - żądana kwota" ?
    - w którym miejscu formularza mam wnieść o kapitalizację odsetek?
    Szczegółowego wyliczenia mogę dokonać w uzasadnieniu, ale przecież
    uzasadnienie nie służy do składania wniosków. Z drugiej strony do
    składania wniosków służy pole "8. Inne wnioski", tylko że na formularzu
    literalnie podane jest jakie wnioski można tam umieścić (187 lub 484-1
    KPC), i niestety kapitalizacja się nie łapie (482 KC)... :-(

    --
    Przemyslaw Kwiatkowski [Micha], m...@f...org.pl, 2:480/127@FidoNet
    SMS# +48 601 238089, GPG: 2CA0 F353 85FD B0F1 1BD4 73D7 F85D 2717

    "Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced."
    (c) Gregory Benford