  • 11. Data: 2005-05-13 19:17:51
    Temat: Re: firmy dzwonia do prywatnych osob
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:d62nop$ea6$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *x* napisał(a):

    > ... a potem na poczcie zastrzegasz sobie, by nie wrzucano Ci ulotek do
    > skrzynki i masz wszystkich z głowy... ;)

    To akurat, wprawdzie nie po jednokrotnej wycieczce na pocztę, ale w
    końcu udało mi się załatwić. Jestem ciekaw czy listonosz wytrzyma w
    trakcie zbliżających się kampanii wyborczych ;)

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 12. Data: 2005-05-13 21:20:01
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Big Jack [Fri, 13 May 2005 21:17:51 +0200]:

    > To akurat, wprawdzie nie po jednokrotnej wycieczce na pocztę,
    > ale w końcu udało mi się załatwić.

    I TESCO, Auchany i inne MediaCostam sie tego trzymaja?
    Przyznaj sie, w bloku mieszkasz, skrzynki sa wewnatrz,
    a calosc jest chroniona 24h/dobe? :>

    Kira

  • 13. Data: 2005-05-14 07:48:13
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:d635v1$8e6$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Kira* napisał(a):

    > I TESCO, Auchany i inne MediaCostam sie tego trzymaja?
    > Przyznaj sie, w bloku mieszkasz, skrzynki sa wewnatrz,
    > a calosc jest chroniona 24h/dobe? :>

    Nie mieszkam w przesadnie dużym mieście, tak więc tych marketów u które
    wymieniasz u nas nie ma. Natomiast w bloku mieszkam po nr 1 i jak
    przyjdą z jakimiś reklamami, to zazwyczaj dzewonią do mnie. W ten
    spsosób sami mnie robią pierwszym filtrem :D Fakt jest taki: w skrzynce
    nie mam żadnych reklam, na klamce czasem się zdarzają jak ktoś
    nieroztropny wpuści takiego roznosiciela na klatkę.
    Big Jack

    --
    //////