  • Data: 2008-02-02 15:43:33
    Temat: Re: firmowe konto email...
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote
    > A jak już nie pracuje? Klienci ślą korespondencję służbową i co? Firma ma
    > tracić? Bo ktoś se wymyślił, że pracownik jest bogiem i że jak na niego,
    > już jest jego?

    Jak od kontrahenta to może być co innego. To uregulować tą kwestie z
    pracownikiem i po sprawie.

    > A one nie są do rąk własnych albo za potwierdzeniem odbioru?

    Są za potwierdzeniem. Jak jest zatrudniony to firma dla niego odbiera i
    zobowiązuje się dostarczyć. Podobnie jak jeden członek rodziny drugiemu, gdy
    listonosz przyjdzie, a tego nie ma w domu.

    > Bo jak na paczce będzie ,,przesyłka prywatna'' to ok... Odsyłamy wtedy do
    > nadawcy, że adresat nieznany albo że umarł....

    Ja myślę, że jak z charakteru paczki nie wynika, że jest firmowa to należy
    uzanać, że może być prywatna.

    > No a ktoś mu siku broni?

    Siku w spokoju i bez kamer;)

    >Jeśli paczka jest zaadresowana
    >
    > Jan Kowalski
    > Wytwórnia Pustaków
    >
    > to odbiorca jest podwójny defakto. Przecie jak klient wyśle zamówienie do
    > nieżyjącego już albo nie pracującego albo urlopowanego albo przeniesionego
    > gdzie indziej pracownika, to firma ma tracić wielomiliardowe np.
    > zamówienie?

    Zależy kto nadał. Ale nie wiem jak to zinterpretować dokładnie w tym
    konkretnym przypadku.

    dokładnie tak