  • Data: 2004-05-06 20:13:28
    Temat: Re: firma wystawila rach i nie chce teraz zaplacic
    Od: "ag" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemo P." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c7duuh$257$1@topaz.icpnet.pl...
    > przyspieszyc?
    >
    > jeszcze nie wiesz co się robi z faksami i jak ważne są rozmowy
    telefoniczne
    > ???
    > Wezwanie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

    A jak nie będą chcieli odebrać (może się zdażyć - przerabiałem) to po prostu
    poproś kogoś o wysłanie tego listu z jego danymi na kopercie i potwierdzeniu
    a do środka włóż wezwanie ze swoim podpisem - liczy się w końcu to że
    otrzymali pismo i potwierdzili jego odbiór a nie to w jaki sposób ono do
    nich dotarło;

    pozdr.
    ag