  • 11. Data: 2004-03-09 18:14:48
    Temat: Re: firma i komputer...
    Od: "Ania" <a...@s...net>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c2kp5l$1nm$1@news.onet.pl...

    > Przestań już ludziom mącić w głowach.
    > OEM może kupić i używać jak chce i kiedy chce.

    wcale nie, jesli chcesz byc w porzadku wobec MS
    licencja stanowi dokładnie coś innego
    pozdrawiam
    Ann

  • 12. Data: 2004-03-09 18:31:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Ania napisał:
    > wcale nie, jesli chcesz byc w porzadku wobec MS
    > licencja stanowi dokładnie coś innego

    Póki rawo w Polsce stanowi Sejm a nie M$ to obowiązuje prawo
    ustanowione przez Sejm, a nie bzdury wymyślone przez pracowników M$.

    I całe szczęście bo jakby było inaczej to już byś oddawała połowę
    zarobków tytułem opłaty za wynajem jedynie słusznego systemu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 13. Data: 2004-03-09 18:32:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik poilkj napisał:
    > idź na drzewo.

    Aleś się wysilił. Przyznaj się anonimie - siedzisz na garnuszku M$ ?

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 14. Data: 2004-03-09 19:33:31
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@s...net news:c2l1ms$gl3$1@nemesis.news.tpi.pl

    > wcale nie, jesli chcesz byc w porzadku wobec MS
    > licencja stanowi dokładnie coś innego
    > pozdrawiam
    > Ann

    Arek to przeciez znany wariat, on nie jest w pozadku wobec wielu, wielu
    osob (np kobiet do ktorych wydzwania z pogrozkami)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) http://www.raf256.com/arnold/
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 15. Data: 2004-03-09 20:58:25
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl>

    In article <c2kuvb$bfm$1@news2.ipartners.pl>, Andrzej Lawa wrote:

    > Bo może nie chcesz dokupić Win98 tylko np. zainstalować którąś z
    > dystrybucji sympatycznego systemu z pingiwnkiem? Tylko jeszcze tego nie
    > wiesz ;)

    Faktycznie... zainstalować Linuksa, a zamiast Subiekta - "Smabi"...
    --
    Marek

  • 16. Data: 2004-03-09 21:15:23
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    art-ts.webpark.pl <d...@w...pl> wrote:

    > czyli na kazda wersje jest nie potrzebna faktura ?
    > czy tylko na retail ?

    Na zadna(*), ale poniewaz kupujesz do sklepu korzystne dla Ciebie
    bys ja mial - dzieki niej zakup wrzucisz w koszta.

    (*)
    IMO kretactwa MS i BSA jakoby faktura byla warunkiem koniecznym przy OEM
    wolaja o pomste do nieba. Tak samo jak wmawianie ludziom ze nie maja prawa
    do kopii zapasowej plyty CD co wynika wprost z pr. autorskiego. Wymyslenie
    ze oryginalna plyta jest kopia zapasowa systemu zainstalowanego na dysku
    wymaga drewnianej logiki i checi wyduszenia $$$ z kamienia wbrew wselkiej
    przyzwoitosci. Tak samo jak wypowiedzi co do RAID mirroring.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl

  • 17. Data: 2004-03-09 21:22:39
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:

    > Przeczytaj licencję dołączoną do egzemplarza windowsa, który zamierzasz
    > kupić. Na Allegro jest to trudne, dlatego kupowanie tam windowsa jest jak
    > kupowanie kota w worku.

    Tekst licencji mozna sprawdzic sobie wczesniej w sieci. Dlatego
    wlasnie kupujac od osoby fizycznej na allegro WIN95OSR2 z HDD [nowka,
    zafoliowana wiec nie moglo byc mowy o zespoleniu ze sprzetem i byla to
    najnormalniejsza cesja praw] pofatygowalem sie po niego osobiscie, bo
    licencja od win95osr pl zabrania sprzedazy za pomoca poczty itp. MS kreci
    bicz na siebie samego - ludzie maja coraz bardziej dosc takich bzdurnych
    wymogow - juz teraz XP da ludzi hobbystycznie bawiacych sie sprzetem i caly
    czas przy nim majstrujacych jest bardzo duzym utrudnieniem, a piraci i tak
    uzywaja wersji corporate i maja to w powazaniu. Jak tak dalej pojdzie to za
    2 lata Longhorn odmowi uruchomienia bez zaspiewania "o sole mio" na czesc
    MS :>

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl

  • 18. Data: 2004-03-09 23:57:08
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Ania" <a...@s...net> wrote in message
    > "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > kiedy

    > wcale nie, jesli chcesz byc w porzadku wobec MS
> [...]
    Nie dyskutuj z wariatem, chyba, że dla rozrywki.
    Wkurzanie Buzdygana to trochę koloru w moim szarym życiu. :-)

  • 19. Data: 2004-03-09 23:57:46
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c2l2ro$7ac$2@news.onet.pl...

    > Aleś się wysilił. Przyznaj się anonimie - siedzisz na garnuszku M$ ?

    Jak ty to wymyśliłeś?

  • 20. Data: 2004-03-10 00:04:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek N. wrote:

    > Faktycznie... zainstalować Linuksa, a zamiast Subiekta - "Smabi"...

    Nawet to niekoniecznie: skoro - jak pisze - ma DOSowego, to może w np.
    okienku DOSEMU odpalić i tyle.