  • Data: 2004-07-01 11:28:35
    Temat: Re: fima windykacyjna - troszkę długie, ale nie za bardzo
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cc0ofl$u54$1@news.dialog.net.pl...
    > Już pisałem, nie chodzi o unikanie uregulowania zadłużenia tylko komu
    > dłużnik ma zapłacić, żeby 2 razy nie płacić.

    Dłużnik ma napisane w tych pismach co odebrał
    wystarczy postępować zgodnie z instrukcją

    > Mimo wałkowania sprawy skuteczności doręczenia, ciągle nie znajduję
    pewnej,
    > jednoznacznej wykładni dla tej konkretnej sytuacji.

    uwaga bedzie jednoznacznie:

    Jeżeli uznajesz dług, dostajesz wezwanie do zapłaty to grzecznie płacisz
    zgodnie z instrukcją.
    W sytuacji gdy piszą do ciebie firmy znane (po wpisaniu w googla conajmniej
    200 wyników :-) zawsze obronisz dobrą wolę.
    Jeżeli pisze do ciebie Heniek Bejzbol Windykacja i Wulkanizacja olej i pisz
    do wierzyciela pierwotnego po instrukcje.

    pozdr
    Traaq