eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofalszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia › Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Date: Fri, 15 Jul 2005 18:12:07 +0200

    Re to: blas [Fri, 15 Jul 2005 15:10:22 GMT]:

    > I te panike da sie jak najbardziej przewidziec i zaprojektowac
    > schody mogace ewakuowac na raz odpowiednia do pojemnosci ilosc
    > osob.

    Te schody znaczy sie te osoby zwiaza i wyniosa z metra...?

    Widziales ty kiedys spanikowany tlum?

    Tam jest od cholery mlodych sprawnych osob, ktore beda po
    trupach wybiegac na zewnatrz, i pokazna ilosc dzieci, ludzi
    starszych, niepelnosprawnych, ktorzy nie maja szans nie tylko
    tamtych dogonic, ale nawet zejsc im z drogi. Zaslabniecie
    moze sie zdarzyc nawet bez tlumu, latem, w takim upale, nie
    ma praktycznie szansy zeby chociaz jedno sie nie zdarzylo.
    Ktos upadnie, tlum go zdepcze, policja nic na to nie poradzi.
    Zdenerwowany starszy czlowiek moze dostac zawalu, dziecko
    oderwane naporem uciekajacych osob od rodzicow moze zostac
    przewrocone, zdeptane, moze sie zgubic, moze sie wystraszyc
    i schowac w malo bezpiecznym miejscu.

    Daj spokoj, jak jestes w stanie to opanowac pokaz, na zywo
    na prawdziwym spanikowanym tlumie -- a ja wtedy oglosze Cie
    Wszechmogacym i postawie Ci oltarzyk.

    > nie prawda. Poza tym, panike da sie to przewidziec.

    Przewidziec? Tak.
    Opanowac? Nie.

    Kira