  • 1. Data: 2002-10-08 16:39:06
    Temat: fałszywe wpisy do książeczki zdrowia
    Od: p...@p...onet.pl

    Moje dziecko na wizycie u szkolej dentystki nie pozwoliło na żadne zabiegi gdyz
    mamy swojego prywatnego dentyste. Gdy spojrzalam do ksiazeczki zdrowia RUM to
    mnie zamurowalo.W/g wpisamych kodow usług medycznych( znalazlam ich oznaczenie
    w internecie) dziecko mialo podczas jednej wizyty plombowane 2 zęby, wypenione
    2 ubytki korony, usunięcie złogów nazębnych ze wszystkich zebów 4x. Są to
    falszywe wpisy, gdyz dzis nasz prywatny dentysta stwierdził ,ze nic takiego nie
    bylo robione.Poradźcie co zrobić z tym fantem? Dlaczego ktoś ma brać z kasy
    chorych pieniądze za pracę , której nie wykonał !!!!Gdzie to zgłosić?

  • 2. Data: 2002-10-08 18:10:27
    Temat: Re: fałszywe wpisy do książeczki zdrowia
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    >Gdzie to zgłosić?

    jesli chcesz to naprawde zglosic, zglos na policje, albo do prokuratury.

    ssj5

  • 3. Data: 2002-10-08 20:04:41
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    > !!!!Gdzie to zgłosić?
    Do kasy chorych oczywiscie. Przeciez to kasa jest oszukiwana. Powinno ich to
    zainteresowac, a i problem dla Ciebie niewielki,
    wyslij im moze najwyzej kopie falszywych wpisow i napisz to, co nam.
    Bujanie sie z policja czy prokuratura nie ma raczej sensu, skoro wystarczy
    wszystko zglosic kasie (najlepiej pisemnie, zebys nawet nie musiala sie tam
    pojawiac).
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 4. Data: 2002-10-08 21:43:06
    Od: "Kaja" <f...@f...pl>

    Użytkownik z adresu <p...@p...onet.pl> napisał w artykule

> [...]
    > nie bylo robione.Poradźcie co zrobić z tym fantem? Dlaczego ktoś ma
    > brać z kasy chorych pieniądze za pracę , której nie wykonał !!!!Gdzie

    Wyślij tego posta na grupę pl.sci.medycyna.Tam dostaniesz pewnie
    adres,gdzie tą sprawę będziesz mogła zgłosić.

    Pozdrawiam,

    Kaja

  • 5. Data: 2002-10-08 21:49:18
    Od: "Kaja" <f...@f...pl>

    Marta Wieszczycka z adresu <m...@p...onet.pl> napisał w artykule

> [...]
    > Bujanie sie z policja czy prokuratura nie ma raczej sensu, skoro
    > wystarczy wszystko zglosic kasie (najlepiej pisemnie, zebys nawet nie

    Ja osobiście nie mam zaufania do oszukańczej Chorej Kasy,więc nie
    polecałabym jej.
    Jest "takie coś" nad służbą zdrowia,ale w tej chwili nie pamiętam jak
    "to" się nazywa (oczywiście nie Kasa Chorych) i dlatego poleciłam grupę
    pl.sci.medycyna.

    Pozdrawiam,

    Kaja

  • 6. Data: 2002-10-09 04:03:14
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystko zglosic kasie (najlepiej pisemnie, zebys nawet nie musiala sie

    he he, a kasa i tak przesle to do prokuratury.wiec po co to kolo dodatkowe?

    pozdr
    ssj5

  • 7. Data: 2002-10-09 09:40:24
    Od: p...@p...onet.pl

    Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i porady, chyba najpierw zglosze do do naszej
    kasy chorych, a dalej niech oni dzialaja, zobaczymy co mi odpowiedzą.

  • 8. Data: 2002-10-09 16:27:50
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Może być od razu zgłoszenie do prokuratury lub na policję.
    Przestępstwo z art. 271 § 3 kk.
    Przestępstwa nie musi zgłaszać pokrzywdzony, może to
    zrobić każdy (w niektórych przypadkach niezgłoszenie
    przestępstwa też jest przestępstwem - tu nie).

  • 9. Data: 2002-10-10 00:08:30
    Od: p...@p...onet.pl

    Dzieki bardzo za wskazanie odpowiedniego artykułu w kk........ przeczytalam i
    sadzę , art. 276 też mi sie przyda....... w ksiazeczce brak jednego kuponu....
    jeden wczesniejszy od tego, gdzie figuruje wpis pani dentystki.. teraz musze
    dotszec do kasy chorych by odnalezc kopie. Podejrzewam ,ze wyrwala oryginał i
    kopie, wpisując tam kolejnie niewykonane usługi.... Coś mi sie wydaje, że ta
    sprawa jest grubymi nićmi szyta. Widziałam dziś ksiązeczke innego ucznia z tek
    klasy i tez jest tam wpis usług które nie były wykonane. Szkola liczy ok 1000
    uczniów ( Zespol Szkol Zawodowych).Ciekawe na ilu dzieciakach udało sie
    uszczknąć parę złotych z Kasy Chorych dla siebie pani doktor ? Oj nie lubie
    tego sie zdenerwowałam bardzo.

  • 10. Data: 2002-10-11 18:53:19
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Ja osobiście nie mam zaufania do oszukańczej Chorej Kasy,więc nie
    > polecałabym jej.

    Jak chora nie byłaby kasa, to ona jest oszukiwana. A to oznacza- najbardziej
    zainteresowana.
    Takiego zgłoszenia z pewnością nie zignorują, a zgłoszenie się z tym do kasy
    jest najmniej
    absorbujące dla osoby, która miałaby dokonać zgłoszenia.

    > Jest "takie coś" nad służbą zdrowia,ale w tej chwili nie pamiętam jak
    > "to" się nazywa (oczywiście nie Kasa Chorych) i dlatego poleciłam grupę
    > pl.sci.medycyna.
    Zapewne masz na myśli UNUZ, czyli urząd nadzoru ubezpieczeń społecznych,
    tylko że ten urząd kontroluje kasy chorych, a tu nie kasa oszukała, a kasę
    oszukano.
    Pozdrawiam,
    MArta