  • 1. Data: 2002-10-08 16:57:23
    Temat: Export i zapłata za niego
    Od: "ROLNIK" <b...@p...fm>

    Sprzedaje coś na export, odprawiam towar, faktura z vat 0%, sady agencja
    celna odprawa, potwierdzenie przejścia przez granicę.
    No i tu podobno jest problem?;
    Czy mogę przyjąć zapłatę gotówką?
    Czy zawsze muszą pieniądze przejść przez bank?
    Jeśli można gotówką to może jest jakieś ograniczenie? do jakiejś kwoty?
    Czy coś się w tej materii ostatnio zmieniało?

    Bartek

  • 2. Data: 2002-10-08 17:06:34
    Temat: Re: Export i zapłata za niego
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "ROLNIK" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    agencja
    > celna odprawa, potwierdzenie przejścia przez granicę.

    Tak.
    > Czy zawsze muszą pieniądze przejść przez bank?

    > Jeśli można gotówką to może jest jakieś ograniczenie? do jakiejś
    kwoty?
    > Czy coś się w tej materii ostatnio zmieniało?

    Kiedyś do 20000 euro, a teraz chyba zmienili
    od 1.10.2002 do 10000.

    Pzdr
    CEZ

  • 3. Data: 2002-10-08 17:30:35
    Od: "ROLNIK" <b...@p...fm>

    Dzięki za szybka odpowiedz!
    Sprzedawałem jabłka na export i poszczególne tranzakcje były poniżej 2000
    EURO i 2000USD Troche mnie postraszono, że niepowinienem, że powinny one
    przejść przez konto dewizowe. Właśnie moge sprzedać tak uzyskane EURO i USD
    w kantorze, czy musze w banku?

    Bartek

  • 4. Data: 2002-10-08 18:14:36
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    one
    > przejść przez konto dewizowe. Właśnie moge sprzedać tak uzyskane

    Możesz gdzie chcesz.
    Musisz jednak rozliczyć różnice kursowe
    zgodnie z przepisami.

    Pzdr