    From: maHo <l...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: faktury NOM
    Date: Tue, 23 Apr 2002 10:13:28 +0000

    On Wed, 17 Apr 2002 12:00:31 +0000, vogel.news.pl wrote:
    [ciach]

    > Mam jeszcze jedn? uwag?...
    > Co ma zrobiae osoba, która wynajmowa?a mieszkanie z telefonem i lokator
    > tego mieszkania korzysta? z us?ug NOMI (p?ac?c rachunki w imieniu
    > w?a?ciciela). Po roku wynajmu mieszkania rozliczy?a si? z najemc? (tzn.
    > zap?aci?a wszystkie aktualne faktury) i wyprowadzia?a. W?a?ciciel lokalu
    > nie korzysta z us?ug NOMI, a tu nagle dostaje rachunek od NOMI...
    >

    > Fred

    o totototo, jestem wlasnie lokatorem, ktory sie wyprowadzil pod koniec
    wrzesnia. podejrzewam ze przyjdzie ladny rachuneczek za te kilka miesiecy
    do konca wrzesnia, ja teraz raczej nie zgromadze wiekszej sumy
    pieniedzy. co prawda podpisalismy zaswiadczenie ze wszystko
    uregulowalismy i nie wnosimy do siebie zastrzezen (nie wiem co to warte),
    ale wolalbym z tego nie korzystac...
    czyli: albo skurwysynstwo albo bankructwo...

    maHo