  • Data: 2002-04-18 09:44:57
    Temat: Re: faktury NOM
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:a9lur2$csb$1@news.tpi.pl...

    > Ale to jest dla mnie najważniejsze. Na jakiej podstawie NOM ma mi wystawić
    > fakturę? Nie mam z nimi żadnej umowy.
    > To że wykręcałem 1044 nic nie oznacza. Wykręcałem także 1055 i nie
    > uzyskałem połączenia.
    > Zasady były takie, że to TPSA ma mnie billingować.

    I tego należy się trzymać. Może burza kilku milionów rekłamacji i spraw
    sądowych spowoduje wreszcie że rząd, parlament i wszczyc swięci zabiorą się
    za święta krowę pt. TPSA, aby przestała rządzić na rynku telekomunikacyjnym
    zabrała się do roboty.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl