  • Data: 2002-04-05 18:59:57
    Temat: Re: faktura z Włoch
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza
    > zamowilem materialy szkoleniowe we wloskiej firmie
    > spodziewam sie przesylki wraz z faktura
    >

    > Czy przesylka taka przechodzi przez jakas agencje celna?

    Zależy jak wysłano. Ale raczej tak.

    > Czy bede musial placic jakies podatki i clo?

    Nie wiem co jest w przesyłce, ale pewnie tak.

    > Czy moge w prosty sposob zaksiegowac sobie fakture otrzymana wraz z
    > przesylka?

    Tak.

    > Jezeli tak to jaka kwote wpisac: kwota w walucie razy kurs czy to co
    sciagna
    > mi z banku.

    Kwota X kurs, a potem jak zapłacisz rozliczysz różnicę

    > Czy moge zaplacic uzywajac swojego prywatnego konta a nie firmowego,
    > zakladajac ze chce to pozniej wciagnac w koszty firmy.

    Nie możesz. Tzn możesz, ale to niezgodne z prawem :-))
    i regulaminem ROR

    Na prywatnym koncie w
    > MBANKU mam specjalna karte do platnosci w internecie, byloby wiec
    wygodniej
    > niz robic przelew z rachunku firmowego w Inteligo.

    A to kartą Inteligo już nie można płacić w sieci?
    Byłoby chyba wygodniej zapłacić firmową kartą.