    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: faktura DLA TPsa
    Date: Tue, 10 Nov 2009 10:38:14 +0100

    witek pisze:

    > A mają go zabrać, czy ty masz go odnieść?
    > Żebyś to ty nie dostał kary za nieoddanie sprzętu.

    Mają go zabrać, mam ten sam problem. Już od kilku lat leży modem SDI i
    od roku od DSL-a - jak pytałem się, czy mam odnieść, powiedziano mi, że
    nie, że po to pojawi się monter. MOnter przyszedł, powiedział, ze nie
    upowaznili go do odebrania sprzętu, toteż tego robił nie będzie....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl