  • Data: 2021-09-23 11:27:10
    Temat: Re: epilog? [zlecenie na respiratory z szczycie światowego panicznego zakupu respiratorów]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:k15lnq3gzo8o$....@4...n
    et...
    Dnia Tue, 21 Sep 2021 06:44:33 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    napisał(a):

    >Tu jest opinia biegłego, która po prawdzie dużo nie wyciemnia, bo
    >niby
    >można używać "klinicznie" ale "z pewnymi ograniczeniami".

    ><<W sporządzonej na zlecenie sądu ekspertyzie rzeczoznawcy, do której
    >dotarł portal tvn24.pl, podkreślono jednak, że "respirator NIE JEST
    >wyprodukowany do wprowadzenia do obrotu i używania na terenie Polski
    >i Unii
    >Europejskiej" i został zaprojektowany "do wentylacji domowej", a przy
    >użyciu "klinicznym" tego respiratora trzeba się liczyć "z pewnymi
    >ograniczeniami".

    Ciekawe o co chodzi. Ta domowa to gorsza od szpitalnej?
    No i ... jesli potrzebne na Covid, to moze te wieksze mozliwosci nie
    sa potrzebne.

    >"W obecnej sytuacji urządzenie nie posiada gwarancji producenta w
    >Polsce
    >zapewniającej bezpłatne usuwanie usterek, wsparcia technicznego
    >producenta,
    >polegającego m.in. na okresowej aktualizacji oprogramowania,
    >implementacji
    >akcji serwisowych producenta, jeżeli takowe będą wymagane, dostępu do
    >oryginalnych części zamiennych itd." - podkreślono w ekspertyzie.>>
    >https://tvn24.pl/polska/respiratory-od-handlarza-br
    onia-ujawniamy-ekspertyze-bieglego-5423015

    No - tez ciekawe.

    Bo jesli to jest ciagle produkowany model

    https://intl.vyaire.com/products/bellavista-1000-ven
    tilator

    to chyba powinien miec odpowiednie wsparcie.
    Dostawca odpowiedniej umowy nie podpisal?

    A aktualizacje oprogramowania ... w zasadzie powinno byc dobre z
    chwila wypuszczenia produktu na rynek,
    a skoro dobre, to wiele lat moze dzialac ... ale roznie bywa w
    praktyce :-)

    J.