    From: marg <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ekwiwalent za urlop
    Date: Wed, 11 Oct 2006 09:22:31 +0200

    H5N1 napisał(a):
    > W listopadzie kończy mi się umowa, na czas określony.
    > Czy przysługuje mi ekwiwalent za niewykorzystany urlop, w momencie, kiedy
    > kończy mi się umowa, pomimo, że zakładam, że dalej będę pracować w firmie?
    > Z góry dziękuje za (p)odpowiedzi, ze wskazaniem źródeł prawnych.

    Zakładam, że dalsze zatrudnienie w firmie lewe... W takim przypadku art
    171 par. 1 Kodeksu Pracy (w przypadku niewykorzystania przysługującego
    urlopu.... z powodu rozwiązania..... stosunku pracy pracownikowi
    przysługuje ekwiwalent pieniężny)
    Jeśli umowa będzie kontynuowana, wtedy pracodawca nie ma obowiazku
    wypłaty ekwiwalentu, jesli dogadacie się, że urlop wybierze Pan sobie
    później.(art 171 par 3)
    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<