  • 51. Data: 2005-04-18 21:15:40
    Temat: Re: eksmisja raz jeszcze
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Mon, 18 Apr 2005 17:05:11 +0200, "Scottos" <m...@a...net>
    wrote:

    >Wreszcie ktoś mnie poparł.
    wszystko ok ale moim zdaniem socjalny lokal sie nie nalezy bo i jak
    ???
    posiadanie chcesz uwazac za tytul prawny ??? bez jaj

    nie jestem wariatem jestem samolotem

  • 52. Data: 2005-04-18 21:27:11
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Sun, 17 Apr 2005 04:52:09 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Co innego, gdyby ona mieszkała gdzie indziej, a mieszkanie zostawiła
    >jemu 'na pastwę'.

    nie to nie tak: z tego co piszesz to wykluczasz mozliwosc
    wspołposiadania dwoch osob z tym ze jedna osoba jest w dobrej wierze a
    druga w zlej...

    nie jestem wariatem jestem samolotem

  • 53. Data: 2005-04-18 21:53:53
    Od: "Scottos" <m...@a...net>

    Użytkownik "mad" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ???
    > posiadanie chcesz uwazac za tytul prawny ??? bez jaj

    Jeszcze raz powtarzam:
    pisze jak wygląda sytuacja w naszym kraju a nie jak powinna wyglądać. I to
    nie ja tak uważam tylko prawo tak działa.
    Co do lokalu komunalnego: nie powiedziałem, że to musi być komunalny. Po
    prostu musisz zagwarantować, że ma dokąd się człowiek przeprowadzić. Poza
    komunalnym możesz kupić na siebie jakąś kawalerkę w najgorszej dzielnicy w
    mieście i mu ją udostępnić. Ale to sprawy nie załatwia, bo człowiek dalej
    mieszka w Twoim mieszkaniu tylko innym :)

    Powtarzam: od tego roku NIE MA EKSMISJI NA BRUK! Jeśli człowiek który dostał
    wyrok eksmisji nakazujący mu opuścić lokal nie ma dokąd się przeprowadzić
    (lokal zastęczy: rodzice się nie liczą, nawet jak ma nażeczoną z mieszkaniem
    to się nie liczy) to komornik NIE MOŻE przeprowadzić eksmisji!

    Podkreślam jeszcze raz bardzo stanowczo: rozróżnijmy "jak powinno być" od
    "jak jest" w tym kraju!

    --==<< Scottos >>==--

  • 54. Data: 2005-04-19 08:50:04
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Mon, 18 Apr 2005 23:53:53 +0200, "Scottos" <m...@a...net>
    wrote:

> [...]
    >(lokal zastęczy: rodzice się nie liczą, nawet jak ma nażeczoną z mieszkaniem
    >to się nie liczy) to komornik NIE MOŻE przeprowadzić eksmisji!

    masz w wyroku ze musisz zapewnic lokal zastepczy czy komornik nie chce
    wykonac wyroku ???
    jak to wynika z wyroku to jaki tytul prawny sad wskazal jako podstawe
    przyznania lokalu?

    nie jestem wariatem jestem samolotem

  • 55. Data: 2005-04-19 17:57:51
    Od: "Scottos" <m...@a...net>

    > masz w wyroku ze musisz zapewnic lokal zastepczy czy komornik nie chce
    > wykonac wyroku ???
    > jak to wynika z wyroku to jaki tytul prawny sad wskazal jako podstawe
    > przyznania lokalu?

    Wyrok mówi o eksmisji a lokal reguluje postępowanie eksmisyjne. Sprawy
    niezwiązane ze sobą - komornik musi wykonać wyrok zgodnie z obowiązującymi
    przepisami a przepisy tak stanowią.
    Sąd nie przyznaje lokalu zastępczego w wyroku. W wyroku masz tylko eksmisje
    a lokal to stary sam musisz załatwić :)
    Takie życie

    --
    --==<< Scottos >>==--

  • 56. Data: 2005-04-19 21:43:58
    Od: "Subversor" <s...@p...onet.pl>

    witam

    > Sąd nie przyznaje lokalu zastępczego w wyroku. W wyroku masz tylko
    > eksmisje a lokal to stary sam musisz załatwić :)
    > Takie życie

    hm.. z tym lokalem to nie calkiem tak, teoretycznie to np. urzad miasta ma
    teoretyczny ;) obowiazek zalatwienia lokalu zastepczego.. i to nie jest tak
    ze to jest ten lokal na ktory sa mega kolejki, gdzie udzie czekaja po iles
    tam lat czy cos, najczesciej miasto ma swoje jakeis takie lokale socjalne i
    do nich proboje ich przeniesc, co nie oznacza ze tych lokali jest w trzy i
    troche..;)

    Pozdrawiam
    Subversor