    From: "Scottos" <m...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: eksmisja raz jeszcze
    Date: Mon, 18 Apr 2005 23:53:53 +0200

    Użytkownik "mad" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jq886192mpussu8jkjumsglt2lacjlbepq@4ax.com...
    > On Mon, 18 Apr 2005 17:05:11 +0200, "Scottos" <m...@a...net>
    > wrote:
    > wszystko ok ale moim zdaniem socjalny lokal sie nie nalezy bo i jak
    > ???
    > posiadanie chcesz uwazac za tytul prawny ??? bez jaj

    Jeszcze raz powtarzam:
    pisze jak wygląda sytuacja w naszym kraju a nie jak powinna wyglądać. I to
    nie ja tak uważam tylko prawo tak działa.
    Co do lokalu komunalnego: nie powiedziałem, że to musi być komunalny. Po
    prostu musisz zagwarantować, że ma dokąd się człowiek przeprowadzić. Poza
    komunalnym możesz kupić na siebie jakąś kawalerkę w najgorszej dzielnicy w
    mieście i mu ją udostępnić. Ale to sprawy nie załatwia, bo człowiek dalej
    mieszka w Twoim mieszkaniu tylko innym :)

    Powtarzam: od tego roku NIE MA EKSMISJI NA BRUK! Jeśli człowiek który dostał
    wyrok eksmisji nakazujący mu opuścić lokal nie ma dokąd się przeprowadzić
    (lokal zastęczy: rodzice się nie liczą, nawet jak ma nażeczoną z mieszkaniem
    to się nie liczy) to komornik NIE MOŻE przeprowadzić eksmisji!

    Podkreślam jeszcze raz bardzo stanowczo: rozróżnijmy "jak powinno być" od
    "jak jest" w tym kraju!

    --==<< Scottos >>==--