  • Data: 2007-10-03 15:48:00
    Temat: Re: eksmisja na bruk?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > 1) A kto mówi o zapraszaniu? Przyjeżdżasz sobie do swojego domku na wsi
    > pewnego lata i co? Rodzinka Dzikusińskich urzęduje w najlepsze. Zaciskasz
    > zęby, załatwiasz lokal zastępczy, załatwiasz sądową eksmisję... Za parę lat
    > odzyskujesz domek. Pakujesz się więc i jedziesz na wakacje do domku... A tu
    > Rodzinka Dzikasków.... Załatwiasz lokal, sąd, parę lat i masz domek... Więc
    > jedziesz na wakacje... a tu rodzinka....

    Takie mamy prawo. Kiedys wlasciciel mial jeszcze mniejsze prawa. To
    panstwo mu nakazywalo kto ma u niego mieszkac i ile placic.

    > 2) Już do końca życia? Bo komuś chciałem wynająć na rok/dwa/pięć? A on
    > czynszu nie płaci, mieszkania opuścić nie chce i w ogóle bawi się w
    > najlepsze.

    Bo takie mamy prawo. Znam przypadek czlowieka, ktory ponad 10 lat nie
    mogl sie wprowadzic do swojego domu bo mieszkala tam jakas kobita z
    dziecmi. I co z tego ze mial nakaz eksmisji jak nie bylo gdzie go
    przeprowadzic?

    A z mojego podworka taki o to kwiatek. Mieszkaja sobie u mnie w
    kamienicy pijacy. Nie placa i demoluja - za to na picie maja.
    Tylko ponosze koszta zwiazane z tymi moczymordami. Nakaz eksmisji jest?
    Ano jest ale co z tego.

    A teraz jest proces z miastem o to aby za tych pijakow placilo czynsz i
    za straty przez nich spowodowane.

    > 3) Ja jestem socjalistą, ale Twoja ,,chrapka na kasę'' nawet dla mnie brzmi
    > za bardzo komunistycznie. Bo co innego pomagać biednym, a co innego
    > jednakowoż uwalać każdego co ma cokolwiek więcej niż karton. ,,Masz
    > mieszkanie przebrzydły kapitalisto i chciałeś je wynająć za naszą krwawicę
    > to teraz płać za nas czynsz, wodę, prąd i naprawiaj szkody, a my będziemy
    > tu mieszkać przez 30 lat i możesz nam naskoczyć''.

    Tak wlasnie to niestety wyglada. No chyba ze miasto laskawie zapewni im
    lokal zastepczy (albo Ty sam im go zapewnisz)

    Jacek