eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoegzekwowanie płatności przez uczelnię za semestr.. którego nie było › Re: egzekwowanie płatności przez uczelnię za semestr.. którego nie było
    From: "Grzegorz P. Cibor" <p...@p...onet.invalid.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: egzekwowanie płatności przez uczelnię za semestr.. którego nie było
    Date: Wed, 02 Apr 2008 18:04:15 +0200

    witek wrote:

    > To, że ty nie korzystałeś to jest twoja sprawa, uczelnia możliwośc ci dała.

    Wybacz, ale nie rozumiem tego argumentu. Jeśli ja daję komus "do czegoś
    możliwość" wyrażając chęć wykonania pracy, ale jej nie wykonuje bo
    ktoś do mnie finalnie w tym celu nie przyszedł, to nie
    mam przecież prawa do obciążenia kosztami za "możliwość", a nie usługę.

    > Z tym, że jest kilka wątpliwości.
    > Gdzie są dokumenty potwierdzające pozytywne rozpatrzenie decyzji.

    Jak wspomniałem - ja w żaden sposób nie zostałem o tym poinformowany,
    ani nie doręczono mi takiej informacji, ani ja takowej nie odebrałem.

    A jeśli chodzi o statut (też nie wiem jak to wygląda), to chyba pewne
    widzimisię prywatnej uczelni, które jak wiadomo, najchętniej by kosiły
    za wszystko nie może być sprzeczne z kodeksem cywilnym. Tylko, jakimi
    jego przepisami?