    From: "Tomek Sz." <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: egzekucja z nieruchomosci - rekojmia
    Date: Tue, 21 Jun 2005 09:05:18 +0200

    Johnson napisał(a):

    > A czemu nie przeczytasz paragrafu 1? Tam mowa o twojej sytuacji.

    Moim zdaniem par. 1 dotyczy tylko takiej sytuacji, w ktorej z ceny
    wywolania da sie pokryc calosc prawa przyslugujacego wierzycielowi oraz
    prawa z wyzszym pierwszenstwem zaspokojenia. W moim przypadku nie ma to
    zastosowania jako ze z ceny wywolania da sie pokryc tylko czesc mojego
    prawa (praw z wyzszym pierwszenstwem zaspokojenia nie ma) a nie calosc.
    Podobny poglad przedstawiony jest w komentarzu Becka do KPC Tom II. Nie
    wiem jak z tego wybrnąć...

    T.Sz.