  • Data: 2006-01-17 20:30:00
    Temat: Re: egzekucja oplaty za parkowanie
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    news:dqj9i6$kui$1@news.onet.pl...
    > bartek wyskrobał(a):

    > Skąd te 7 dni? Próbowałeś się dowiedzieć? Możesz złożyć skargę na
    > czynności egzekucyjne w terminie 14 dni od dokonania czynności.
    >
    > --
    > .B:artek.
    uczep się tych 7 dni..jeżeli nic na ten temat nie mają w regulaminie...to
    znaczy, ze mogłes zapłacic kiedy chciałeś...za samo parkowanie. ja tez takie
    cos przerabiałem..ale w innym miescie i już kilka takich nie
    płaciłem...chyba nie chce sie im bawic w wymiane pism ze mna;)...mam za dużo
    cierpliwosci...:)
    Swoja droga, skoro zapłaciłeś parkowanie, uznałes ich roszczenie....kwestia
    tej opłaty dodatkowej....prawdopodobnie na tej podstawie uzyskali opłatę z
    pensji...
    Moja rada na przyszłośc....nie płaci, pisac, wymienia korespondencje, szuka
    luk;)..czasem maja dośc i odstępują od dochodzenia tych opłat. Hi hi,
    ostatnio kazali mi wskazac kto parkował...jezeli nie ja...zadałem im oprócz
    wielu innych pytań, pytanie czy zarząd Dróg i Mostów jest organem
    uprawnionym do pozyskiwania danych osobowych;)....Również zażadałem podstawy
    prawnej do domagania sie kosztów upomnienia...juz w pierwszym wezwaniu...co
    ja traktuje jako pierwszą informacje o parkowaniu...bo przecież zadnego
    świstka za szyba nie dostałem..zresztą nie ma zadnego doręczenia na
    szybę;)....Napisałem, że proszę o odpowiedzi na podane pytania, dostarczenie
    regulaminu itd. itp.....albo o odstapienie od roszczeń.....chyba wybrali to
    ostatnie...to juz pół roku:) ale chętnie bym jeszcze coś im odpisał na
    kolejne pismo...mam pełno różnych argumentów....:))
    Niedługo sie przedawni...może zdąża;)

    pozdr

    Wiesiek