eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoegzekucja komornicza - osoba na stale mieszkajaca w niemczech › Re: egzekucja komornicza - osoba na stale mieszkajaca w niemczech
    From: "Stanisław Salamaga" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: egzekucja komornicza - osoba na stale mieszkajaca w niemczech
    Date: Tue, 16 Jul 2002 14:20:34 +0000 (UTC)

    Twierdzisz przy tym, że wszystko, co znajduje się w mieszkaniu, jest Twoje,
    bo matka, wszystko, co należało do niej, zabrała do Niemiec.
    Jeżeli Panowie zajmą cokolwiek co jest Twoje - a przecież wszystko jest
    Twoje, a nie matki, bo swoje zabrała - to służy Ci powództwo z art. 841
    kpc.
    Komornik może zająć też mieszkanie, jeżeli jest na matkę i jest jej
    własnością, i z tego mieszkania przeprowadzić egzekucję należności.
    Ale własnościowe, nie lokatorskie.
    Tak, że jak widzisz jest wiele sposobów.
    Stanisław.

    Stanisław Salamaga <s...@h...pl> napisał(a) w artykule
    <01c22cd1$ea0b6ec0$6402a8c0@salas>...