  • Data: 2009-03-17 22:17:25
    Temat: Re: egzekucja drobnych naleznosci
    Od: "A." <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Moglbym prosic o link do takiego formularza?
    Jak jest z kwestia pozniej stawienia sie w sadzie?

    Bo 30 zl to malo, ale jesli mam kilka razy do sadu jechac, placic za
    parking, benzyne i jeszcze marnowac kilka godzin, to koszty znacznie
    przerosna zadluzenie...

    Chyba, ze sprawa jest rozstrzygana zaocznie?
    Czy pozwany tez jest wtedy wzywany do sadu?