  • 1. Data: 2003-07-03 18:39:06
    Temat: egzamin na studiach
    Od: "erbe" <d...@p...wp.pl>

    witam,
    mam pytanko odnosnie nieobiektywnego oceniania na egazminie na studiach. jak
    mozna domagac sie sprawiedliwosci ? czy pismo do dziekana rozwiaze sprawe?
    czy mozna zażądac innej komisji?

    pozdrawiam
    erbe

  • 2. Data: 2003-07-03 21:50:09
    Temat: Re: egzamin na studiach
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "erbe" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jak
    > mozna domagac sie sprawiedliwosci ? czy pismo do dziekana rozwiaze sprawe?

    Od decyzji komisji rekrutacyjnej należy odwołać się nie do dziekana,
    a do uczelnianej komisji rekrutacyjnej.
    Podstawa prawna - art 141 ust 5 ustawy z dnia 12 września 1990 r.
    o szkolnictwie wyższym (Dz.U. nr 65, poz. 385 ze zm.)

  • 3. Data: 2003-07-03 23:18:00
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    Robert Kondraciuk wrote:
    > Użytkownik "erbe" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    ^^^^^^^^^^^^
    > Od decyzji komisji rekrutacyjnej należy odwołać się nie do dziekana,
    > a do uczelnianej komisji rekrutacyjnej.

    Kolega chyba już jest na studiach, bo szuka pomocy związanej z egzaminem
    "na studiach", a nie "na studia".

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 4. Data: 2003-07-04 00:54:13
    Od: "erbe" <d...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" napisał :
    > Kolega chyba już jest na studiach, bo szuka pomocy związanej z egzaminem
    > "na studiach", a nie "na studia".

    wlasnie...

  • 5. Data: 2003-07-04 11:54:38
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "erbe" <d...@p...wp.pl> napisał

    > mam pytanko odnosnie nieobiektywnego oceniania na egazminie na studiach.

    Takie sprawy reguluje regulamin studiów. Tam znajdziesz odpowiedź. Ale się
    śpiesz, bo termin jest chyba trzydniowy.
    W mojej szkółce wygląda to tak:

    1. Jeżeli student kwestionuje prawidłowość egzaminu, może w ciągu trzech dni
    zgłosić u dziekana wniosek o dopuszczenie do egzaminu komisyjnego.
    2. W wypadku stwierdzenia zasadności wniosku dziekan wyznacza komisję
    egzaminacyjną. W jej skład wchodzą; dziekan lub prodziekan jako
    przewodniczący, egzaminator, drugi specjalista z przedmiotu lub przedmiotu
    pokrewnego. W skład komisji- na wniosek studenta- może wchodzić opiekun i
    przedstawiciel samorządu studenckiego.

    3. Egzamin komisyjny winien odbyć się w ciągu trzech dni od złożenia
    wniosku. W trakcie egzaminu pytania są losowane, a komisji nie może
    przewodniczyć osoba, która przeprowadzała kwestionowany egzamin.

    4. Dziekan może zarządzić egzamin komisyjny z własnej inicjatywy, jeżeli
    uznał, że egzamin został przeprowadzony w sposób krzywdzący studenta.

    5. Ocena z egzaminu komisyjnego unieważnia ocenę kwestionowaną i decyduje o
    ukończeniu lub nieukończeniu przedmiotu w danej sesji egzaminacyjnej.

  • 6. Data: 2003-07-04 14:46:46
    Od: "erbe" <d...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Van Tommy" napisał :

> [...]
    >
    > 5. Ocena z egzaminu komisyjnego unieważnia ocenę kwestionowaną i decyduje
    > ukończeniu lub nieukończeniu przedmiotu w danej sesji egzaminacyjnej.

    wielkie dzieki! kolezanka zostala oszukana na prywatnej uczelni...