  • Data: 2021-04-26 18:22:56
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Apr 2021 15:59:58 GMT, Budzik wrote:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...
    > Tego sie obawiałem ;-)

    > Robercie, widze ze piszesz o czyms o czym nie masz pojecia.
    > Wyłtumacz mi, prosze, co miałoby sie nie zgadzac w refundacji kiedy
    > pacjent nie majac recepty korzysta z uprzejmosci apteki, kupuje lek i
    > obiecuje przyniesc recepte a potem tego nie robi?

    Zaraz zaraz ... a pacjent ten lek kupuje po jakiej cenie?

    Bo nalezy sie domyslac, ze z braku recepty apteka nie zglosi tego do
    refundacji, a sprzedala po cenie refundowanej ?
    To troche stratna jest, ale nie wiem, czy to kogos obejdzie.

    Ale od pewnego czasu mamy przeciez "afere" "aptekarze sprzedaja leki
    za granice". I chyba temu ma sluzyc to skanowanie opakowan -
    konkretnych jak widac powyzej. A nie - to niby na falszowanie.
    Choc patrzylem na kilka lekow - nie ma tam kodu z nr seryjnym.
    Same lekkie leki mam ?
    No ale skoro tak aptekarzy rozliczaja, to co bedzie, jak manko
    wyjdzie?

    A poza tym pozostaje zwykla kontrola - apteka kupila 10 opakowan leku
    X, tylko na recepte. 5 jest na polce, na 4 sa recepty ... przestepstwo
    sie tu kryje, czy jeszcze nie ?

    J.