  • Data: 2021-04-26 20:39:32
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Zaraz zaraz ... a pacjent ten lek kupuje po jakiej cenie?

    No własnie, po jakiej?

    > Bo nalezy sie domyslac, ze z braku recepty apteka nie zglosi tego
    > do refundacji, a sprzedala po cenie refundowanej ?
    > To troche stratna jest, ale nie wiem, czy to kogos obejdzie.

    No to musisz sobie sam odpowiedziec na to pytanie czy apteka sprzeda ci
    ze znizka nie majac recepty a zatem informacji jaka to miałaby być
    znizka i z czego wynikająca.

    > Ale od pewnego czasu mamy przeciez "afere" "aptekarze sprzedaja
    > leki za granice". I chyba temu ma sluzyc to skanowanie opakowan -
    > konkretnych jak widac powyzej. A nie - to niby na falszowanie.
    > Choc patrzylem na kilka lekow - nie ma tam kodu z nr seryjnym.
    > Same lekkie leki mam ?
    > No ale skoro tak aptekarzy rozliczaja, to co bedzie, jak manko
    > wyjdzie?

    To zupełnie inny temat.
    Ale ciesze sie ze napisałes afera w cudzysłowie.

    > A poza tym pozostaje zwykla kontrola - apteka kupila 10 opakowan
    > leku X, tylko na recepte. 5 jest na polce, na 4 sa recepty ...
    > przestepstwo sie tu kryje, czy jeszcze nie ?

    Zawsze moze wystawić recepte farmaceutyczna.
    Ale nikt nie bedzie szukał pojedynczego opakowania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".