  • Data: 2021-04-20 11:59:57
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zakladam, ze dosc duzo. Milion ?
    > Wiec po wpisaniu kodu bylaby z grubsza setka - troche duzo, aby
    > przegladac.

    Napisałes coś debilnego.
    zwrociłem ci uwage ze to debilizm.
    A ty zamiast sprawdzic, to nadal popisujesz sie debilnoscia, brnac w ta
    debilna teze?

    Przez pół roku wystawiono 275 mln e-recept dla 25 mln pacjentów - to
    tyłuł z pierwszego linka w googlu - wyszukiwanie - 7 sekund.
    A teraz wez pod uwage ze czesc recept ma waznosc roku.

    > Zakladajac, ze komus nie przeszkadza takie przegladanie.
    > A pewnie przeszkadza ... wiec nie - obywatel ma podac kod i pesel.

    No dziwne by było gdyby farmaceuta mogł sobie przegladac wszystkie
    recepty w systemie.

    > Tym niemniej ... jakos prosila go pani o nazwisko.
    > Mnie zawsze o pesel.

    Bo byc moze był jej stałym pacjentem i nazwisko wraz z peselem jest w
    bazie apteki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem