  • Data: 2021-04-20 13:46:59
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAD127726AA423budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Napisałes coś debilnego.
    >zwrociłem ci uwage ze to debilizm.

    Ale nie zwrociles uwagi, ze ja to tez kwestionowalem.
    Nawet setka to troche duzo.

    >A ty zamiast sprawdzic, to nadal popisujesz sie debilnoscia, brnac w
    >ta
    >debilna teze?
    >Przez pół roku wystawiono 275 mln e-recept dla 25 mln pacjentów - to
    >tyłuł z pierwszego linka w googlu - wyszukiwanie - 7 sekund.
    >A teraz wez pod uwage ze czesc recept ma waznosc roku.

    A wiele innych realizowanych jest w 3 dni ?
    Co nam daje rzedu miliona "aktywnych", no - raczej kilka mln.

    >No dziwne by było gdyby farmaceuta mogł sobie przegladac wszystkie
    >recepty w systemie.

    Tylko takie, do ktorych zna kod !.

    A ze kod krotki, to moglby sobie wpisac kilka losowych :-)

    >Bo byc moze był jej stałym pacjentem i nazwisko wraz z peselem jest w
    >bazie apteki?

    Moze, choc czy to nie jest troche wbrew RODO?
    Minimum danych wolno.

    a na stalych klientow .. moze wystarczy data urodzenia ?

    J.