    From: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: e-doręczenia
    Date: Tue, 14 Nov 2023 07:36:36 +0100

    W dniu 2023-11-13 o 11:55, nadir pisze:

    > Osobiście nie, coś tam u mnie w firmie analizują i kombinują, więc tylko
    > z drugiej ręki wiem, że cała administracja a potem inne podmioty będą
    > miały obowiązek z tego korzystać.

    > Nie mam pomysłu jak zmusić moją matkę do obsługi email-a, jak uda się to
    > Morawieckiemu, Tuskowi czy chociażby przedsiębiorcy Elonowi Muskowi, to
    > zapalę w ich intencji świeczkę w Licheniu.

    Dla analogowych osób fizycznych będzie usługa hybrydowa, Poczta będzie
    drukować list i listonosz przyniesie.
    Tylko jak to będzie działało, gdy czytamy na portalach że są rejony z
    takimi brakami kadrowymi listonoszy, że listy tygodniami leżą w UP.

    Art. 5. Podmiot publiczny doręcza korespondencję wymagającą uzyskania
    potwierdzenia jej nadania lub odbioru z wykorzystaniem publicznej usługi
    hybrydowej w przypadku:
    1) braku możliwości doręczenia korespondencji na adres do doręczeń
    elektronicznych zgodnie z art. 4 albo
    2) gdy posiada on wiedzę, że osoba fizyczna posiadająca adres do
    doręczeń elektronicznych została pozbawiona wolności.