  • Data: 2023-11-13 11:55:39
    Temat: Re: e-doręczenia
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2023 o 07:42, Monika Głowacka pisze:
    > Czy ktoś z Was już analizował e-doręczenia?

    Osobiście nie, coś tam u mnie w firmie analizują i kombinują, więc tylko
    z drugiej ręki wiem, że cała administracja a potem inne podmioty będą
    miały obowiązek z tego korzystać.

    > Czy firma do osoby prywatnej też będzie musiała wysyłać listy przez
    > e-doręczenia?

    Nie mam pomysłu jak zmusić moją matkę do obsługi email-a, jak uda się to
    Morawieckiemu, Tuskowi czy chociażby przedsiębiorcy Elonowi Muskowi, to
    zapalę w ich intencji świeczkę w Licheniu.