  • Data: 2005-12-12 11:09:09
    Temat: Re: dziwna interpretacja odsetek ustawowych ?
    Od: "Jepic" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehe - a od 1000 to powinna Ci policzyć jako lokatę ;)
    > W końcu oni obracali Twoją kasą ;)

    w sumie nie wiem jak to interpretowac, gdybym mial rate do zaplacenia np.
    podatku to odsetki liczylyby mi sie od kwoty raty a nie calosci, a tutaj
    sytuacja jest taka ze odsetki maja byc naliczone za nieterminowe wykonanie
    uslugi i nie wiem czy powinna wziac cala kwote na jaka opiewa usluga (4000
    zl), a moze wplacona zaliczke 1000 zl lub jedynie czesc pozostajaca 3000 zl
    ?
    (googluje, ale nie moge znalezc info co sie robi w takich przypadkach)

    > Bo liczy na Twoją niewiedzę.

    wlasnie to liczenenie wzbudzilo moje watpliwosci odnosnie jej wiedzy na ten
    temat

    > Naliczanie odsetek następuje od dnia następnego po dniu płatności do dnia
    > wpłacenia, uznania rachunku.

    czyli w tym przypadku od dnia kiedy usluga MIALA byc wykonana do dnia w
    ktorym dopiero ZOSTALA WYKONANA (opoznienie nie wynika z mojej winy) ?