    From: "Idiom" <i...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziecko na paszport czy dowod
    Date: 21 Aug 2007 21:48:58 +0200

    > Nie zrozumiałaś. To nie jest relacja symetryczna ani wzajemnie odwrotna.

    Nie jest symetryczna i byłaby błędna, gdybym próbowała przekonać, że każdy
    ktoś z netu to ja. Ale tak się składa, że każda ja ;) to ktoś z netu, zatem
    sorry, ale z logicznego punktu widzenia stwierdzenie, że nie obchodzi Cię
    zdanie kogoś* z netu, gdy nie obchodzi Cię zdanie moje jest poprawne. (To
    prawie tak, jakbym powiedziała, że nie lubisz jednego z warzyw, gdybyś
    stwierdził, że nie lubisz kalafiora - też byś twierdził, że niezrozumiałam, bo
    te twierdzenia nie są symetryczne?)

    * "kogoś" to jedna, określona osoba z netu. Gdyby chodziło o jakąkolwiek,
    każdą osobę, należałoby użyć słowa "kogokolwiek" - co już zasugerowałam
    wcześniej, ale zgrabnie to wyciąłeś, bo Ci psuło wrażenie ;)

    > Mizdrzu...

    To od mizdrzenia czy literówka Ci się przytrafiła ? ;)

    > Tak. A ktoś inny nie zrozumiał.

    O, ho... znowu zabrakło argumentu, żeby pokazać, że ubawienie i zadowolenie to
    jednak jedno i to samo i musiałeś, biedactwo, jakoś próbować wybrnąć :D Oprócz
    czytania ze zrozumieniem należy jeszcze pisać ze zrozumieniem ;)

    Monika